Gnys Arkadaşlar merhaba. Bugün detaylı ultrason çektirdim doktor herşey normal dedi ama eve gelince rapora baktım “Septum 30 derece açıyla sola yönelmiş “ yazıyor. Bunun ne demek olduğunj bilen var mı?