Burayı yazmaktan ziyade bilgi edinmek için kullanan bir hamileydim.Her gün mutlaka 1-2 doğum hikayesi okurdum. Ve bende doğurdum çok şükür 🤲🏼 17haziran Çarşamba günü son kontrolümde doktorum bebeğin yukarıda olduğunu 8 temmuz olarak görünen doğumumun daha da uzayabileceğini söylemişti. Amaa benim sabırsız kızım babasına babalar günü sürprizi yapmak isteyip 20haziran cumartesi günü geldi. Sabah 4:30da kalktığımda suyumun geldiğini hissettim. 6 gibi hastanedeydik doğuomumun başladığı söylendi ve yatışım yapıldı. Normal doğum istiyordum 12:30 kadar bunun için uğraştım. Pilates topuyla hareketler yatakta değişik pozisyonlar (sağolsunlar ebelerimin yardımlarıyla) açılmamda iyiydi sancılarımda ama kızım aşağı inmiyordu çatım çok uygun değildi ve rahim ağzı bile daha yumuşamamıştı. Kızımı ve kendimi riske atmamak için öğlen sezeryana karar verdik. 13:10da kızımın sesiyle dünyalar benim oldu çok şükür. Ama hikayemden ziyade hamile kardeşlerime moral vermek için yazıyorum. Herkesin ağrı eşiği farklı. En çok acıtır dediğim sonda dahi acıtmadı hissetmedim bile takıldığını neredeyse. Çok acıyacak diye bekliyordum hep buradan okuduğum ve etraftan duyduklarımla. Diyeceğim şu ki moralinizi yüksek tutun ve kendinizi rahatlatın. Evladınızın sağsalim doğmasına odaklayın bütün beyninizi. Acılar en aza düşüyor böyle olunca. Ve bolca dua edin. (İnşirah suresini siz ameliyattayken bol bol okusunlar) Doğumumda, ilk kalkışımda, doğum sonrasıda inanılmaz rahat geçti. Normal doğumdan farksızdı. Görenler hep normal mi yaptın sezaryen mi bu nasıl doğum dediler. Doğumumun ertesi günü kızım ve benim büyük tuvaletimizi yapmamızın ardından taburcu olduk. Bugün kuzumun dünyaya gözlerini açışının 3.günü evimizdeyiz. Çok sağlıklı ve sıhhatliyiz. Allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun. Kolay doğumlar nasip etsin inşallah mevlam 🤲🏼✋🏻