Gull77 Kızlarr gebelikte saç boyatan oldumu beyazlarim var kapatmak istiyorum 29 haftalık hamişim. 🙄 Bi zararı olurmu acaba?
Sevi01 Gull77 bende 16 haftada boyattım doktor boyatabilirsin dedi hiç bir problem yok olmaz da zaten ablam kuzenlerim hep boyattı bebekler de gayet sağlıklı doğdu.. zaten hamilelik zor psikolojik olarak en azından bakımlı olalım kendimizi motive edelim 🤗
insan_insan Aşırı beyazlarım var saçımın yarısı beyaz yarısı siyah 😁 12. Haftadan sonda boyayabilirsin dedi bana doktorum
Gull77 insan_insan ben baya gecti doğumdan önce boyatıyım diyorum dahafa beyazlamadan sonra fırsat bulamam çocuk felan. 😊
Aynur942 Gull77 Boyatırsan iyi olur insanın psikolojisi düzeliyor kendine bakım yapınca seninde Bi sıkıntın olmaz inşallah güzel anne Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 😍😊
Gull77 Aynur942 amin kuzum tesekkür ederim güzel dileklerin için rabbim hepimizin evlatlarını bize bağışlasın inşalah😌😘