Kızlar çok afedersiniz ama şiddetli bi sancıyla uykudan uyandım wc gittiğimde ise ne göreyim özr dilerek yazıorm up uzun sümük gibi bise. Ama kanlı felan deildi, sancı sıklığımı kontrol ediyorm 20 dakikayı geçiyor. Doğum sancısı en geç 20 dakika da bir düzenli olarak gelirmiş diye biliyorum. Bu arada 38+3 üm. Sizce o gelen nişan mı? Ne yapmam lazm simdi ilk gebeliğim panik oldumm 😐