Bsr66 Gunumuzde cogu doktor sezeryan yapabilmek icin hastalari yanlis bilgilendirebiliyor. Doktorunuza normal dogum konusunda guveniyor musunuz? Bi arkadasima doktoru son haftalarda bebegin basinin buyuk oldugunu hatta bebegin bi anomalisi olabilecegini soylemis ve sezeryan onermisti. 41. Haftada saglikli ve normal dogumla dunyaya geldi ama bir anneye o endiseyi yasatmaya kimsenin hakki yok die dusunuyorum. Gecenlerde izledigim dogum videosunda bebegin dogum kasilmalari suresince bile nasil hareket ettigi, basini nasil cevirdiginden bahsediliyordu. Kendinize sikinti yapmayin bebeginiz herseyi hissediyor, yeterki saglikli dogsun, siz saglikli olun.