Merhaba kızlar ben 39+3 den gidiyorum acıklık yok rahim yumusaması var ama sancı cekiyorm ara ara adet gibi belden akıntım fazla ishale de döndüm yani dogacak artık galiba ama neden açıklık olmuyor rahim yumusaması ne bundan sonra ne zaman acılacak bi haftaya yakındır sadece yumusama var diyor ebe 😔😔 bilgisi olan yazabilir mi