Ayparemmm Kızlar felaket Bi kaşıntı var 2 gündür heryerimde yarın doktora gidicem normalde 10 gün sonra doğumum var ama sorun olursa erkenmi alır doğuma
_mucizem_ Ayparemmm 36 haftalığım 3 gündür özellikle gece durduramadığım kaşıntım var bi anda oldu benim de 🤦🏻♀️ Duş bebek yağı hiç bir şey geçirmiyor 😩
eminegul55 Ayparemmm canım bende senin gibi oldum 36 haftamda bi kaşıntı bastı Doğum yaptım 40 gün sonra anca geçti. Tabi bu süreçte gitmediğim doktor kalmadı. Ama hamilelikle olan bişey olduğunu değerlerimin normal olduğunu söyledi hepsi ☺️ Çok geçmiş olsun 🌸
Selin648 Karaciğer enzimi Yüksekliği olabilir canım kaşındırıyor böyle genelde son haftalarda çıkıyor bu problem kaç haftalıksın
Ayparemmm _mucizem_ aynen cnm doktor losyon önerdi kullan geçmezse gel dedi anlık rahatlattoydı geri başladı gece özellikle bacaklarımda. Çıldırcam
Ftmklc0 _mucizem_ Travazol krem iyi geliyor canım onu kullan bendede kaşıntı oldu onu kullandım rahatladım 33+3 haftalığım
Ayparemmm _mucizem_ canım benim şekerim yüksek çıktı o yüzden üç gün sonra perşembe günü doğum olacak Allah izin verirse benimkisi şekerden dolayı karaciğer enzimlerimden dolayı kaşınmam olmuş canım
Ayparemmm _mucizem_ evet canım riske atmamak adına ama bu haftada alınması normalmiş sıkıntı yok yani zaten tombişim 3500 kg😆 bu arada bu şeker gebelikten sonra geçiyor değilmi
_mucizem_ Ayparemmm geçiyor canım evet gebeliğe bağlı. Normal tabii bize bile normal gelebilir dedi dr 3 kg geçmiş çok şükür 🤲 yarın ben de doktoruma söyleyeyim hemen kaşıntımı bana ne diyecek bakalım