emineserkan2020 kızlar gün içinde değil ama özellikle sabahları kalktığımda ayaklarımın tabanları şişmiş oluyor haliyle basamıyorum zor yürüyorum diyebilirim 31 haftalığız bu arada bunun için ne yapıyorsunuz?
Selimem emineserkan2020 suan 39 um çok şiş katlanınca sızlıyor fena suan lavaboya gittim çok şiş 😫🙄🙃 Allahım yar ve yardımcımız olsun
Shr1530 emineserkan2020 canım ben daha 24+5 im nişan yüzüklerim bana olmuyor ki parmağımdan çok rahat çıkartıp takabiliyordum ayaklarım şimdiden şiş abdest alırken soğuk suyun önünde bolca tutuyorum beni rahatlatıyor
Mucizelerim2020 Masaltugba çok mu erken? ben 24 haftaligim ikiz gebeliğim var hep yerim ödem oldu korkmalimiyim
ZeynepBetul Gece gündüz ne zaman uyusam uzansam ayaklarımın altına mutlaka yastık koyuyorum Faydasını görüyorum
Neslyyy Mucizelerim2020 ikiz ama canım senınki olabilir yani buarada allaj yardımcın olsun teki taşımak zorken ıkız cok zor
Mucizelerim2020 Neslyyy Çok zor ama onlar benim mucizelerim, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasin kuzum 😍
Nurdan41 24+3 günlüğüm çalışıyorum akşamları eve geldiğimde şişiyor ayaklarım sabahları da kalktığımda bende basamıyorum bir süre ama hazırlanıp evden cıktık tan sonra geçiyor her gün böyle 2.5 lt bazen geçiyor günlük su içiyorum