Esranurrr Kizlar 37 haftalik hamileyim 1 haftadir kaşıntılarim var vucudumum her yeri kaşinıyo suan kaşintıdan uyuyamiyorum boyle bi durum yasayan oldumu ne yapmam gerekiyo uyuyamiyorummm 😣😣
Dlrdngl Esranurrr canım internetten arastirmistim eğer annenin karaciğer enzimlerinde problem varsa bu kaşıntı olarak belirti veriyormuş bence bekleme doktora görün alerji de olabilir ama böyle de ihtimal var rahat edersin. Geçmiş olsun.
Ayparemmm Ya bende kaşıntı dan çıldırcam aynı haftadayım doktora gitcdm yarın mutlaka ters giden bişe var bu arada sizinde kaşıntı ya vajina da dahilmi