Esrazeynepsare çok sık toplanıyorsa bence bi hastaneye gidin nst ye bağlayıp sancınıza bakarlar bugün benimde çok sık toplandı ama düzensizdi bazen 5 dakikada 1 toplanıyordu bazen yarım saatte bir, birde akşam üstüne regli ağrısı gibi bi ağrı eklenince acile gittim nst de sancılar 125 e kadar çıktı ama düzensizdi geçen hafta açılmam yoktu akşam gittiğimde açılmam olduğunu ve rahim ağzının yumuşamış olduğunu öğrendim sabah kısmet olursa kendi doktoruma gideceğim 38+2 yiz bizde🌸