Evlat_can Merhaba arkadaşlar size bişey danışıcam ben 21haftalık hamileyim üçüncü gebeligim demin göğüslerimden sanki süt gibi birer damla geldi acaba bu normalmi bi anda çok korktum daha doğuma çok var sizce doktora gitmelimiyim😣
Babyy1S Evlat_can normal gelmesi sütünüzün bol olucağı anlamına faln geliyormş burda öyle okumuştum bunun icin doktora gidilmez 😊
Aygul01 Evlat_can internette yazıyor aslında göğüsten gelen sıvı hakkında bilgiler. Hemde üçüncü gebelikmiş tecrübelisiniz niye korktunuz ki
Babyy1S Evlat_can bi kaç post okumuştum bununla ilgili yani iyi bir şey dediler ve elinle göğsünüzü sütü sıkmayın kurcalamayın demislerdi 😊
Evlat_can Aygul01 ötekilerde böyle bişey olmadı hemde 9 sene geçti aradan bundan önce de 4aylik düşük yaptm eşimle bende kan uyuşmazlığı var insan ister istemez korkuyor