Merhabalar 36 haftalık hamileyim bu hafta nst de sancılarım çıkıyordu ama açılmam hiç yoktu bugün bütün gün iç çamaşırım sürekli islaniyodu suyum sızıntı gibi geliyormuş meğer kasilmamda biraz vardı adet sancısı gibi arada gelip geciyordu hastaneye gittim bebeğin kanalda olduğunu suyunun azaldığını ama doğuma kadar yeteceğini sanciminda çok olmadığıni açılmamda olmadığı için eve gitmemi söylediler kendi doktorum da yarın gel bi bakalım duruma göre sezeryana alabiliriz dedi cuma günü de bir sürü kan testi istemişti ciğer geliştirici 4 tüp iğne vurdurdu birde ilaç vermişti ebeler de kendi aralarında konuşurken duydum boşuna istememiş bu kadar testi bi terslik görmustur falan dedi ben nasıl yani diye sorunca gecistirdiler sabah gel doktor gorucek dediler yarın doğuma alırlarsa daha çok erken bebeğim için endişeleniyorum başına gelen var mı çok erken değil mi uzun oldu kusura bakmayın nolur