35+2 haftalık Hamileyim bugün aşırı derecede sırt ağrım vardı, ne yaptım ise geçmedi.. Resmen sırtıma bıçak batıyor sonra o ağrı dağılıyor gibi.. Karnım da aşırı sertleşiyordu, kızım tüm vücudunu bir yere topluyor semsert oluyordu.. doğum sancısı olabilir diye doktora gittik kontroller yapıldı ama herşey yolunda dedi.. nst sancı yoktu biraz kasılma var normal dedi açılma vs. Yok dedi.. eve geldik ama bel ağrım halen gitmedi, ve doktorum karnın aşağıya iniyor bel ağrın olması normal dedi.. Bana hiç normal gelmiyor çünkü hiç kesilmeyen bir bel ağrısı 😕 benim gibi olanlar var mi ? Yada benim gibi olup yakın zamanda doğuranlar? Ne yapacağımı bilmiyorum bu ağrı beni mahvedecek 😔