dilosasl kizlar 1 saatir tuvalete 5 dk bi cikiyorum yatiorum kalkiyorum tuvalete cikiyorum ya 37 haftaligim sezeryan olucam ayin 30 da
ikincianalik dilosasl canım benim tecrübem yok ama bana denilen şey suyun geldiğinde tutmaya çalışsan bile tutamıyomuşsun yani idrarı tutarsın ama suyun gelince tutamazmışsın öyle deneyebilirsin kendini
Mila4 dilosasl su gelince idrar hissi olmaz,kendiliğinden istemsizce gelir.idrarla su kaçıranlarda var,ama bu çok nadir.kontrollerde suyu iyiyse sorun yoktur..
Degisken Benim suyum gelmişti . Regl olduğunda kanın akışını nasıl hisseder ve tutamazsın aynısı. Bende sık sık tuvalete gidiyorum ikinci hamileliğimde su içmeniz iyi ise tuvalete sık çıkmanız normal