Kizlar iyi aksamlar 37 haftalik hamileyim ikinci gebeligim ilki sezaryan oldugu icin buda sezaryan olucak ama devlet hastaneleri spinal yapiyormus dogumu ama bende panik atak var ilkini sirf o yuzden genel olmustum Bursa da ozel hastane tavsiye edebilecek olan var mi bide bu haftadan sonra doktor kabul eder mi beni acaba