ipek-smr ya bende sonradan ben çıkmış hiç farketmemiştim kullanmazdım kremi hiç. Bi lise fotoğraflarıma bakayım dedim anlımda ben falan yok. Şu an ben var öyle minik falanda değil. Arkadasım güneşten olabiliyor dedi 😞 bari alcam kimyasal olmasın dedim. Cildimde yağlı ara ara sivilcede oluyor. Ve yüzümde 5 tane küçük ben var ( onlar hep vardı )😂