dilan_54 geçen sende hamileliğimde ona gittim ama 4-5aylıkken ikiz kızlarımı etken Doğumla kaybettiğim için bilmiyorum eğitim araştırmada yapmıştım doğumumu yüksek riskli gebeyim diye.Şimdi ise benim önümde serklaj var ilk önce onu olmam gerekiyor daha 10 haftalığız önümüzde çok uzun bi yol var 😊 Sen kaç haftalıksın canım ?