Sirt üstü bobreklerim ağrıyor nefes alamıyorum diye yatamıyorum sağa bebek boguluyormus doktor kesinlikle uyuma dedi sola uyumam gerekiyor ama o tarafta da uykum gelmiyor uykusuzluktan ölüyorum son 47 günüm kaldı hayırlısıyla bitirip rahat bir bedenle uykusuz kalmak istiyorum artık