Bnm 2.hamileliğim bu 4haftalıkken ögrendim kaşık agrısından gittim doktora test istedi ve hamile olduğumu Söyledi kaşık agrısı normal olmadığı için progestan fitil yazdı önlem amaçlı çok şükür 7 haftalık olduk agrım geçti ama kullanmaya devam edeceksin dedi