mavisaclibiranne Akşamdan beri sancım var.Çok şiddetli değil.36+1 haftalığım.Yalancı sancı mı doğum sancısı mı?😣
sevenpolat Gerçek sancı gittikçe daha çok şiddetlenir ve geçmez canım dakkika tut ve bebeğin hareketlerini gözlemle.