MucizeM_5 Ayseayse56 Canm ben çoğu şeyi yemiyorum artık internetten baktım bi tık daha rahatladım ama yinede ara ara vuruyor
Aylaninannesi Ayseayse56 bu haftalarda çok normal. Kefir tüketin ve yediklerinize dikkat edin. Dikkat etmenize rağmen Çok sancı oluyorsa doktor size ilaç verebilir , doktorunuza danısın.