Merhabalar güzel anneler ceennt annelerin ayaklarının altında diyoruz ya gerçekten anne olunca anlıyoruz bizde bnde buraya dogum hikayemi paylaşmak istedim yazmıstım zaten 40 hafta oldum halen doqum yapmadım dedm ve o günün sabahı hastaneye gttim çok raht Bi şekilde ve Sanki Bn dogum yapmıyrm havasndaydım ve hastaneye gidince sıra bana geldi içeriye girdim ustrasyona verildi bebegim doktor dedi senin doqumun şimdi bebegın kilosu 4 buçuk olms sen ne vermişsin dedi bebege ne kullandın okadr kilolu bnde doktoruma eşim eczanede o bana ilaçlar getirdi doktor ne yazdıysa oda en iyisini getirdi kullandım dedim doktr güldü doqumun dedi hatta sezeryan dedi eşini ara söle doqumumdur dedim eşim dişarda cagır dedi geldi doktorlar konustular eşim ikna oldu hemen girişimi yaptılar doguma aldılar hiç korku yok taki ameliyathanenin içine girdim hersy deqişti korktqm kadr dqldi hç bsy hissetmedim taki dişarıya çıkardılar ve hersy deqişti agrılarım uyuşmuşlugum geçti ve agrım olmaya başladı sezeryanda doqumdan sonra agrısı başlamaya calıştı dün eve geldim misfr o mu şu derken agrılarmı hep düşündüm ve dikişlerimde halen cok kötü yarısı var ve evlat hasreti ne kadr guzl bsy allh herkeze güzel dogum nasp etsin rabbim sizi Bi sancıda kurtarsın doqum hikayemde böle sevincm cok cok deqşk anne sevinci cok farklı hepsi bu kadr fazla eşyalarda götürmeyin degmiye fazla eşya götürmenize sadece eziyet 😀😀😀hepsi bu kadr 😘😘😘😘