Doktora gitmekten korkmak nedir ya. Ben bu salgında endeskopi yaptırdım kızıma. Acı çektiyordu geceleri agzına su geliyordu. Dur virüs geçsin demedim. Şimdi misler gibi uyuyor. Yoksa iki gece de bir uyanıyordu. Hele li benimki derdini anlatıyor 4 yasında. Seninkisi küçük daha. Gögsünü bir yere vursa ağlardı bilirdin. Kan tahlili falan alırlar.