Nurdaaann Bence bi kadın doğuma gidin ya da tekrar kan testi yaptırın yerleştikten birkaç gün sonra hormon salgılanmaya başlıyor deniyor ya belki o zaman kana yansımamıştır yine negatifse de belki enfeksiyon vardır lekelenme ve gecikme ondandır benim lekelenme çok erken oldu mesela büyük ihtimalle enfeksiyondan diyorum