ozgei benim de 4 düşüğüm var. 2 si kalp durması, 1’i boş gebelik, 1 i kendiliğinden düştü. Son gebeliğimde yani 4. De bebekte genetik tahlil sonucu olarak anomali çıktı yani hasta. Tüp bebeğe başladık şimdi. Önceki doktor denemeye devam et illa sağlıklı bebek bulacaksın doğal yoldan gebe kalıp dedi ama ben psikolojik olarak da beden olarak da çökmüştüm. 3 senelik evliyim. Bahcecide başladık şimdi 3 embriyo olgunlaştı :( onu da bugün yurtdısına genetiğe gönderdiler.
biz de tüm testler normal çıktı ben de hafif pıhtı çıktı ama son gebelikteki genetik sonucu görünce doktor sizin sebebiniz belli eşinle döllenmede uyuşmazlık oluyor dedi. 25 gün sonra en geç belli olcak o üç yumurta. Çok kaygılıyım ama her şey Allahtan. Siz de eger gücünüz yetiyorsa tüp bebeğe başlayın.