Benim saçlarım belimden aşağıda şuan da banyo yaparken yoruluyorum artık saçlarımı sadece durulamak yarım saat alıyor şampuan krem birde çok gür 1 saat banyoda kalıyorum tabi çocuk doğunca yok öyle 1 saat banyoda kalma işi o yüzden bende kestirmeyi düşünüyorum şimdiden 😁