Merhaba arkadaslar, adetimin geciktigi 5. Gununde test yaptim ve cook silik bir kirmizi cizgi cikti 2 gun gecti aradan ve ic camasirimda kahverengin lekenmeler gordum gun icinde 2 3 kez oldu bu lekelenme ama az az.. carsamba kan testi yaptiracagim ama stresli ve endiseli ve moral olarak biraz uzgun durumdayim cozemedigimden bu durumu bi yandan ya hamile degilsem diye uzuluyorum.. sizce durum nedir?