Beray99 Duyguork ağır iş yapmayın bebek aşağı indiği için size batma hissi veriyor oturmakta dahi zorluk hissi olur bende bugün yaşadım ayaklarımı havaya dikip öyle uzandım 2-3 saat sonra geçiyor dert etmeyin dikkat edin