hamileliqimin basindan Beri hep sıkıntıliydim dinmek bilmeyen Mide Bulantilari uykusuz gecelerim Derken 29.cu haftaya geldik ve ufak ufak sancilar gelmeye basladi bu kadar erken olcagini dusunmediqimden acaba enfeksiyonum mu var diyordumm sonra bir iki kisiye anlattim ilk hamileliqim benim bu arada anlatiqin sey sanci dediler derken bebisimin hareketleri azaldi oyleki hic hareket etmemeye basladi birsey olduqundan korktum hastaneye gittim sancilarim baslamisti 1 cm de acilma 5 gun hastanede yattim ve allah tarafindan mucizevi bi sekilde sancilarim durdu .sonra ta 37.haftaya kadar zaman zaman geldi gitti sancilar tekrardan bebisim hareket etmemeye basladi ve gene hastaneye doktor ultrasona alfi ultrasonda hareket var ama ben hic bisi hissetmiyorum doktor nstyede bagliylalim iyi cikarsa yatma virus var dedi bi nstye bagladi hoppa bagladiqi gibi sancilar basladi acil dogumhaneye aldilar sonra sancilar gittikce artti acilma ilerliyordu suni sancı taktilar taktiklari gibi suyum patladi tekrar acilmayi kontrol etceklerdi bi yarim saat sonra falandi tekrar bi sivi patladı suyum olmadiqini biliyorum cunku suyum daha once fazlasiyla gelmisti ama ne olduqunu hala bilmiyorum doktorlar hep basima toplandi anormal durum diye bebegin kordonu sarkmisti doktor benimle beraber sedyeye cikti ve bebegi iterek ameliyathaneye goturduler gozumu actiqimda bebeqim doqmustu ve suan 51 Günluk ❤💋💋 Iyiki bebisim hareket etmemis ve iyiki hastaneeye gitmisim yoksa sancilarim evde baslasaydi evde cekeyim diyicektimm ve evde kordon sarksaydi hersey icin cok gec olmus olcaktı size tavsiyemmm 9 ay o cileyi cekiyosunuz evde falan cekeyim sacmaliqinda bulunmayin direk hastaneye gidin doktorlarin elinde olun ben evde olsaydim suan bebeqim yoktu 😏