Evet kızlar o kadar çok bekledim ki hikayemi yazmayı şükür şu an bu anı yaşamış olmanın gururu mutluğuyla yazıyorum 🤭 Sancılarım olduğu için 38 haftamda acile gittim sancılarım çok yüksek çıkmadı ama 1 cm açıkşık vardı. Sonra acildeki doktor ultrasonla baktı bi sıkıntı görmedi ama iri bebek dediler ısrarla sen adet tarihini bilmiyorsun dedi hatta 😂 Haftaya tekrar normal komtrole gel dedi. Pazartesiye randevu aldım doktor beni görmeden nst ultasona götürdü ultrasonda yine iri bebek 4002 gram dediler nstde sancım çıkmadı derken mesai saatleri dolmuş yarın gel sonuçları göster dedi hemşire bende ultrasona da baktılar ama yarın gelemem dedim getir ben bakayım ultrasona dedi baktı iri bebek sen acildeki doktora git göster bi sonucu dedi indim acile bekliyorum doktor bakacak diye bakar bakmaz suyun azalmış yatış veriyorum demesin mi. Ne yapacağımı şaşırdım kabul ettim sonra odaya çıkardılar beni sabah çıkmayan sancım nst de 80 leri görüyordu stresten mi bilmiyorum ama brn adet ağrısı gibi hissediyordum. O gün nstye bağladılar sürekli bebeği takip ettiler. Sabah doktor geldi tabi bana direk suyun az doğumu başlatıyorum dedi hapla doğumu başlattılar. Bir tane hapı üçe böldüler saati geldiğinde atacaktım ilk hapı attım tabi hala adet ağrısı gibi hissediyorum. Dört saat sonra ikinci hapı getirdiler onu da yuttum derken şiddetlendi ağrım ama hala dayamılmıcak gibi değil. Sonra nöbetçi doktor geldi kendi sancım başlayınca üçüncü hapı vermeyin dedi. Gece saat üç gibi benim ağrım şiddetlendi tabi o süre zarfında gidiyorum geliyorum açıklıpa baktırıyorum daha iki cm. Uyumuşum sonra sabah kalktım benim olan sancım da gitmiş gayet iyiyim sonra. Saat 10 gibi tekrar doktor görmeye geldi açıklığıma bakıldı hala 2 cm. Üçüncü hapı verdiler tabi sonra bana bir ağrılar giriyor ağrı girdikçe nefes almaya çalıştım bol bol yürüdüm hareket yaptım sonra tuvalete gittiğimde altımda ıslaklık fark ettim hemşireye söyledim galiba suyum geliyor diye ped verdi bir saat kadar durdu ped. Evet gelen suyummuş pedi çıkardım bom diye bi ses ve tüm su geldi. Suyumun gelmesiyle sancılarım daha da arttı tabi. Ardından dördüncü hapı verdiler ben artık dayanamıyorum gidiyorum geliyorum açıklığa baktırıyorum. Saat 10.30 da başlayan sancılarım akşam altı gibi dayanılmaz oldu sonra tekrar açıklığa baktırmaya gittim hopp dört cm haydı doğuma dediler tabi ben heyecan korku mutluluk herşeyi yaşıyorum. İndim doğum haneye 20 dakikada açılmam 8 cm oldu ama nasıl şükür ediyorum. Sancı geldikçe ıkın dediler. Ikınırken güç toplamak çok önemli kızlar bağırmak birşeyi değiştirmiyor. Ama gel gör ki benim vajinamın içinde et parçası varmış bebek oraya takılı kaldı bir secde pozisyonunda ıkındım bi çömelik poziyonda derken çatala aldılar sancı geldikçe ıkın derken ebeler karnıma bastırdı kaç kere ıkındım bilemiyorum sonra prensesim içimden balık gibi kaydı gitti. Ona bakmaktan ne dikişi hissettim ne acıyı hissettim herşey bitti sanki. Doğumdan korkmuyorum derdim her zaman kızımın hayaliyle cesaret gelirdi belki de ondan bu kadar dirayetli durdum. Pazartesi yattığım hasteneden perşembe sabah kızımla çıktım. Çok zordu ama herşeye değerdi. Kendinizi en iyisine hazırlayın benden size tavsiye kötüyü çağmayın. Sancı anında sürekli yürüdüm dualar okudum Allahım sabrınj veriyor şimdi kızım yanımda o günleri unuttum bile 🤗 Allahım herkese kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗