zuzus selam cnm. İlk aylarda bacaklarim deli gibi kasindi. Durduramadim. Tabi goguslerim de oyle. Su an 7 aylik olduk. Forumdaki anneler Lierac catlak kremi onerdi onu kullaniyorum. Bakalim insallah catlamam. Bio oil de aldim fakat yagli oldugu icin elbiselere bulasiyor ve beni bu durum rahatsiz etti. Lierak jel kivaminda. 2 dk sonra emiliyor cilt tarafindan ve hic bir yapiskanlik kalmiyor