derinozkaya Gurbet572 ağırlık yapıyolar diye sanırım 30dan sonra böyle oluyor galiba hele bide bebiş kızsa 🥰
Deletedmom262 Gurbet572 benim kizda bugun baya can yakti. 35+5 im agri batma aci.. oturunca gecen bi aci. Neyseki kisa suruyo
derinozkaya Gurbet572 bebiş bebiştir hepsi alanı darlaştıkca iteliyor toparlanıyor misal suan sağa dogru yaslandık yamuk duruyoruz 😬