SedaManavolu Merhaba arkadaslar . 22 +1 olduk. Kordonda 2 damar gözüktü ve manisadaki doktorum. İzmirdeki soner beye yönlendirdi . Sanırım muayenesi varmıs . Kendisini tanıyan ve tarama yada ultrason yaptıran varmı? Sonuclar nasıl?