Selam kızlar, benim gibi aklına takılan varsa diye yazıyorum. Doktoruma sordum yanıtı şu şekilde’ “sırt üstü yatmak toplar damarda kan akışını kısıtladıgı için yatılmaması lazım. sağ böbrekte büyüme varsa sağa yatılmasını önermiyoruz. Eğer böbrek büyümesi yoksa sağa ve sola fark etmeksizin yatılabilir” aklında bu soru olanlara sevgilerimle 🌺🌺