Misssimsek BirMeleginAnnesi ben. 12 ve 14 de kesin kız diye konuştular. Ayrintilida erkek olduğunu ogrendik 🙈
Merve_seda BirMeleginAnnesi haklısın canım benimde ikinci gebeliğim ben hep erkek hissediyordum ama üç doktor da kız dedi . Bir kızım var ikincisi erkek olsun isterdim
Edizinannesii Neslihankk aman ne biliyim geçen kontrolde 2 li Test vardı ondan aklima gelmedi perşembe inşallah istiycem 😂😂😂