Ben de doktor tedavisiz olmaz dediği halde korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım 25 haftalık olduk doktora ekstra takip gerektirir mi diye sorduğumda insülin direncine yatkınlık nedeniyle şeker yüklemesi yaptirmani isticem vakti gelince demişti ama kan tahlilleri gayet temiz çıktı ona bile gerek kalmadı çok şükür