Kızlar 5+6 ikiz gebeyim.. bugün kahverengi keke şeklinde kanamam oldu. Hemen hastaneye gittim çok şükür kalp atışları devam ediyor kesede bozulma da yok ama çok korkuyorum. Dinlen yat fln da demedi. Masa başı işte çalışıyorum. Haftalık puroluton verdi ve transfer gününden beri crinone jel de kullanıyorum. Bunu yaşayan arkadaşlar var mı acaba? Çok korkuyorum 😞