MerveninKuzusu B55 o haftalarda genelde oluyor banada oluyordu yerleşmeye çalışıyor diye söylediler , ama doktorun çok şiddetli dayanamaz olursan gel demişti yanı sıra kanama vs yoksa pek önemli değil bide aşırı ağrımıyorsa
Deletedmom337 B55 ben hep sagimda hissediyorum canm suan 34+5 im hala sag kasigim agriyo doktor normal diyor
Baharbal B55 benim 13. Haftaya kadar hep ağrıdı kasığım ayağa kalkınca yürüyemiyordum doktor kanama olmazsa yerleştiği için oluyor dedi hep sağda oldu 35+3 haftalığım halen sağda cinsiyetimiz erkek
B55 Deletedmom337 allahımmmm ya masalalh o zaman normal ağrı olması çok teşekkürler cinsiyeti ne bebeğinin