Tubi61 yok canım öyle düşünme . Doktor içine sinmediyse değişiklik yapman en doğal hakkın tabii ki 🥰 . Yalnız Dilek Hanım bana şahsi numarasını vermedi . Yani artık veremiyeceğini, bi sıkıntı olursa hastaneden sekreterine ulaşıp konuşabileceğimizi, hastaların kendisi çok rahatsız ettiği için Artık böyle bir metod uyguladığını söyledi . Benim için bu sorun olmadı, çünki çok fazla gebenin tercihi Dilek Hanımdı . Bilgisine güvendiğim için ve sorularıma itinayla cevap vermesi bana yeterli geldi. Tercih sizin tabiiki ☺️