Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim. Geçen hafta doktora gittiğimde 2. Evrede sağ böbreğimde büyüme olduğunu öğrendim. Doktorum çocuğun sağ tarafıma daha çok baskı yapmış olabileceğini söyledi. Daha sonra ürolojiye gittim üroloji doktoru da böbreğin 4 evrede büyüdüğünü o evreye gelirse stent takılması gerektiğini söyledi çok korkuyorum. Benim gibi böyle yaşayan veya stent taktıran var mııı?