bebeklerimm Merhaba, 33 haftalık ikiz hamileyim. Doktor hiçbir sıkıntı yok ama en geç 37. haftada alırız bebekleri diyor. Biraz daha beklemek istiyorum. 37 haftadan sonra doğum yapan ikiz hamile var mı???
yaprak102yapo Ben 10 sene önce 36 haftalık ikiz dogurdum 2500 2500 dogdular küveze bile girmediler ikizler fazla beklemez 36 haftalık tan sonra bekle yavruları şuan kocaman oglanlarım Rabbim senıde kurtarsın inşallah 🙋♀️😍
-Minnaklarin-annesi- İkizler çok uzun süre beklemiyor zaten canım gelişimlerini tamamladılar sorun da yoksa neden bekliceksin ki
bebeklerimm -Minnaklarin-annesi- küveze girmelerinden endişe ediyorum, anne karnında ne kadar kalırlarsa o kadar iyi gibi geliyor🤷🏼♀️
Nurcihan34 bebeklerimm bende ikiz bekliyorum:) nedenını bılmıyorum senın sayende bende bunu doktoruma sorcam bak :) sanırım iki bebek için alan daralıyor sağlıkları yolunda gidiyorsa kılolarının 2 buçuk olmuş 3 olmuş önemli olduğunu düşünmüyorum kendımcee
Nurcihan34 Ltbumt rahim büyüdüğü için daha fazla beklememız imkansız zaten yeterli süre 36 37 38 . Haftalar dedi. Bu haftalara kadar gelebılıyorsak erken doğum diyemeyiz ikiz gebelik için dedi. Tam da düşündüğüm gibi yani alanları daralıyor bıdıkların:)