sugarbabe Kızlar doktor kontrolü ile yumurta takibi yaptık ve tam 1 hafta önce çatladı.femera kullandım.çatladığında normal olarak akıntım baya oldu.ama bi iki gündür aynı akıntı yine var.acaba diğer taraftaki yumurtalar mı çatladı?bi ayda 2 çatlama yaşayan var mı
Deletedmom281 sugarbabe 🙋🏼♀️ Yumurta takibi yaptırırken 1 ay hiç yumurtlama olmadı sonraki ay 2 kez oldu ve ikincisi sayesinde hamile olduğumu öğrenmiştim. Ki benim rezervler berbat durumdaydı . Darısı sana 🤲🏻
Cerenozdmr Deletedmom281 2. Yumurtlamada hamile mi kaldınız yoksa ikinci yumurtlamayı görünce hamile olduğunuzu mu öğrendiniz acaba. Bende şuan ikinci kez yumurtluyorum sanırım ondan merak ettim
Deletedmom281 sugarbabe Eğer gidemezsen bile mutlaka bu günleri değerlendir olur mu olur bilemezsin. 🤷♀️
Cerenozdmr Sureyya1 henüz regliye bir haftaya yakın zaman var diye vermek istemiyorum da moralimin bozulmaması için.
Sureyya1 Cerenozdmr o zaman bu zamanida degerlendirin sonra bat gununuzu bekleyin zor oluyor ama yapcak bisey yok malesef stresli zamanlar
Cerenozdmr Destinadgn ovulasyon Sureyya1 öylesine gebelik testi yaptım ama ciddiye almadım sonuca bakmadım bile, bi 15 dk sonrasında lavaboya tekrar girince gözüme takıldı test çok silip bi şekilde ikinci çizgi çıkmış. Sabah erken gebelik testi yapıp netleştireceğim inşallah 🙏🏻 Teşekkür ederim cevapladığınız için sorularımı
Destinadgn Keşke ovülasyon testiyle günlük takip etseniz, daha kesin sonuç olurdu. sadece akıntıya bakarak yumurtlama olup olmadığını anlamak zor bence