Haziranannesii Kızlar merhabalar uzun zamandır besik arayıșındayım sedir beşik kral besik de denilen besikler çok hoşuma gidiyor biraz pahalı bir uygun yer buldum N11 de gittigidiyorda var cici bebe adlı mobilyacı da ürün iyi mi karar veremiyorum alan var mı?
Sevdemine İlk kızıma almıştım.. bizim için kullanışlı olmadı.. bir ay ancak kullandık, öylece kaldı..
Sevdemine Haziranannesii dikdörtgendi bizim beşiğimiz.. beşiği salladıkça bebek de sağa sola gidiyordu. Yanlarına yastık falan koyuyorduk. Bir de çok atıl.. taşıması zor, çok yer kaplıyor falan..
Sevdemine 540 tl ye aldığım beşiği 250 liraya letgoya yükledim.. ikinci bebeğime park beşik alacağım inşallah.