Kızlar yarın kontrolum var tam 37 oluyorum. Doktorum 37 veya 38 de çatı muayenesi yaparım demişti. Sizce yarın mi olmalıyim bir hafta daha beklemeli miyim? Doğumu tetikliyor falan diyorlar ama bebeğimin kilosu falan iyi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum