Arkadaşlar merhaba 🌸
eylül başında doğum yapacağım nasipse. Bebek arabası olayını hala çözemedim. Şahsıma ait arabam var. Ve bebeğim kış bebeği olacağı için ağır bir bebek arabası istemiyorum. Daha çok sling veya puset kullanırız diye düşündüm başlarda. Çünkü kış bebeği olacağı içinde dışarı fazla çıkma durumumuz olmayacak. Daha sonrası içinde baston düşündüm. Baston inanın çok kullanışlı oluyor. Ve baya araştırmama rağmen içime sinen GB Qbit plus kabin boyu çok beğendim ama yatmıyor. Yatmaması büyük dezavantaj. Bende aynı markaya ait hem yatan hemde baston kadar kullanışlı Qbit plus bebek arabasını gördüm ve çok kullanışlı geldi. Fiyatı 2500₺ ve uzun süre kullanılacak bir ürün. Siz ne düşünürdünüz mantıklı olarak ? 2500 çok mu hem baston hem bebek arabası olarak ? Çok şükür maddi açıdan herhangi bir sıkıntım yok.