Canım selam , korkutmak istemem ama uyarmak isterim . Ben 18 haftalıkken bebeğimi kaybettim , yürüyüs yapmıştım , ertesi gün kanamayla uyandım dr a gittiğimde açılmam vardı plesanta aşağıda dediler, hastaneye yatış verildi onun gecesinde doğum yaptım . Herkesin böyle olcak değil tabii ki Allah herşeyn en iyisini hayırlısını bilir , sen yat dinlen bol bol , ilişkiden uzak dur açılmanı tehdit etmesin , sabırlı ol , al bebeğini kucağına , benim gibi sonradan için yanmasn . Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸