mina_mom Kızlar 31+2yim 20 dk önce belimde bi ağrı hissettim adet sancısı gibi ama takmadım simdi tekrarliyo ve kasiklarim hafif ağrıyor adet gibi biseyler oluyo sancı tam olarak nasıl bisey .. birsey olmaz demi belim koptu ya☹
mina_mom nimet_52 şuan tekrar çıktı gibi ama tekrarlarsa naparm bilmiyorum ilk hamileligim yurtdisindaym kuralı nasıl doktorun bugün de pazar doktora da ulaşamam en azından acile giderim ama dua edin inşallah bidaha olmaz ya ben adet ağrısı hiç bilmem yane çok basittir adetim ama bu baya zonkladi belim korktum ya 🙄🤲🤲🤲
nimet_52 mina_mom canım sen takip et kendini bidaha olursa mutlaka hemen git acile sancı da belden acı acı vurur çünkü dualarım seninle 🙏