Herkese merhabalar 35 bebeğimin kafası kanala yerleşmişti. Şimdi 36. Haftadayım dun bebeğimin tekrar döndüğünü hissettim sanki bebeğimin kafası yukarıda ayakları aşağıda gibi hissediyorum sanki tekrar ters döndü bebeğim. Böyle bir ihtimal var mı bilgisi olam yazarsa çok mutlu olurum. Ilk gebeliğim olduğu için çok bilgim yok