Liyasare merhaba korkutmak istemem ama 5. Haftamda bende de gelmisti doktorum yerlesme kanamasi dedi . 7. Haftamda yine gekdi düşük tehlikesi gecirmissin dedi . Progestan başından beri her ihtimale karşı kullaniyordum . Olmadi progestan miktarini artiralim dedi ama artirmadik iki uc gun geldi gecti . Bugun koyu sari akintim vardi ben de bundan korkuyorum . İnsaAllah sorunsuz bebeklerimize kavusuruz . Siz ihmal etmeyin doktora gidin muhakkak