fatmadenizyldz kızlar düzleştiri almayi dusunuyorum remintgon ve bybliss arasında kaldım siz hangi markayi modeli kulaniyorsunuz bu arada saclarim çok kabarik
mina_mom fatmadenizyldz benimde aşırı dalgali ve kabarık ama 15-20 dkmi aliyor bitmesi çok iyi remington memnunum 😌
Edcrfv fatmadenizyldz Philips asla saç yakmıyor bende arkadaşımın tavsiyesi ile aldım benden sonra da yakın çevrem hep aldı herkez çok memnun
Mommy- Kesinlikle remington s8540 protect. Benimde saçlarım oldukça dalgalı ve kabarık en düşük ısıda kullanmama rağmen müthiş sonuç alıyorum. Daha önce arzum, babyliss kullandım ama bu bir başka🌸
zeyzey95 fatmadenizyldz bütçen var mı bilmiyorum ama Philips tarak şeklinde düzleştirici var süper bişey 300-400 arası fiyatı sanırım hem uğraştırmıyo çok çabuk oluyo
YagmrK fatmadenizyldz remington benimki 5 senedir kullanıyorum tık demedi. Diğer markayı bilmiyorum hiç
ikizannesi2985 fatmadenizyldz ben remington kullanıyorum senelerdir. Kağıt gibi dümdüz yapıyor. Aşırı memnunum👍
Aysenes fatmadenizyldz cok zor bi sacim var fhönle felan duzlesmez ben senelerdir babyliss kulaniyorm cok guzel duzlestiryo kendimde kuaforum babyliss uzerine tanimam
Aryamomy fatmadenizyldz ben bybliss te kullandım remingtonda şuan remington kullanıyorum ve kesinlikle remington derim çok memnunum🤗